Eindelijk down under

22 juli 2015 - Sydney, Australië

Na een extra nachtje in dubai, zijn we aan gekomen in brisbane. Thea en bert zaten ons op te wachten. We hadden effe een bakske koffie gedronken, en we hadden souvenirs gekregen van tante Thea en oom Bert, zoals een petje, een portemonneetje en een tafelkleed met de dieren van Australië. Toen is oma met Bert en Thea naar hun huis gegaan. En wij vlogen door naar Sydney. Dat duurde lang we hadden vertraging want het regende. We hadden 40 minuten in het vliegtuig gewacht voor dat we mochten gaan. De reis van Brisbane naar Sydney duurde 1 uur en 10 minuten. Daar werden we opgehaald en naar ons hotel gebracht. De chaffeur die ons ophaalde vertelde waar we echt heen moesten gaan dat was erg gezellig en erg leerzaam. Morgen gaan we naar de blue mountains. Nu op tijd naar bed want het was erg vermoeiend.

1. Fam. Verkuijlen - Best:
    22 juli 2015
    Finally Down Under ! Ook fijn om te lezen dat (o)ma Agatha bij Thea en Bert is. Wij volgen jullie avontuurlijke belevenissen vanuit het nu zonnige Best. (± 25 graden) (we mogen niet klagen, dus dat doen we dan ook niet). Heel veel groeten ook vanuit Boxtel. Geniet ervan !
  2. Toine & Mariëlle:
    22 juli 2015
    SO........LET THE PARTY BEGIN!