Camper 5

17 augustus 2015 - Tannum Sands, Australië

We zijn beland in Discovery holiday park. We hebben weer een van de laatste plaatsen. Maar eentje met een suite? Door vragen en wat blijkt, eentje met een eigen badkamer apart in een hokje bij je staanplaats. Dat is toch wel handig. We proberen nog een dagje extra, helaas, niet mogelijk. Wel op een andere plek. Dat doen we maar niet. We parkeren de camper en gaan naar het strand. Het is eb dus de zee is wel 400mtr verderop. Aan de zijkant ligt nog een catamaran op het zand. Wat blijkt volgens een local bij hoog water gestrand en de eigenaar is onbekend. Hij is met zijn zoontje de vis spullen aan het klaar zetten want de vloed moet opkomen. Vandaag zou het water niveau 3,4 mtr stijgen. Vandaar dus dat de zee zover weg is. We lopen nog wat op het strand. Kittesurfers zijn bezig. Een jongeman gaat met zijn brandingkano de zee in. De meiden proberen nog wat schelpen te scoren op het strand. We proberen een hapje te eten in de strandtent. Helaas ze sluiten over een half uurtje en hebben eigenlijk niks. En dat voor op een zondagmiddag. Dan lopen we maar terug naar de camper. We gaan nog langs de receptie voor de tennisrackets en ballen. De dames willen wel tennissen. We nemen nog een snack en een biertje(Bundaberg) mee. Als de dames terug zijn, koken we sushi en lisette eet pasta. Hé een koukaburra land bij lisette op haar stoelleuning. Hij kijkt verlekkerd naar de sushi op mijn bord. In een brutale bui pakt de .....vogel de sushi van mijn bord. Die heeft lef, dan maar binnen verder eten. S'avonds douchen we nog lekker in onze "badkamer" waarna we gaan slapen. Morgen gaan we naar Hervey bay hebben we besloten.

1. Bert verkuijlen:
    19 augustus 2015
    vakantie vierende luitjes.....
    Als je al die leuker foto`s ziet wie wordt daar nou niet vrolijk van . Hoe staat het met jullie gewicht ??Op de camping aan zee waar jullie nu zijn heb ik in 2007 ook gekampeerd.!!
    Fraser eiland is een must!!Lekker met een jeep over het eiland crossen met een ranger aan het stuur.
    Groetjes (O) Pa