Dubai vlucht overboekt

20 juli 2015 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

In plaats van dat we vandaag naar Brisbane zouden vliegen bleek de vlucht overboekt. En om 5 mensen over te zetten naar een andere vlucht vandaag, kreeg men niet voor elkaar. Men verwacht dat 10% niet op komt dagen, alleen dat ging vandaag niet op. Dus nu vliegen we morgen. De boardingpassen hebben we al. Zitten nu in een 5☆☆☆☆☆ hotel. Ontbijt, lunch, diner en minibar inbegrepen en nog 5 compimentary tickets die een jaar geldig zijn. Dus nu duurt het een dag langer voordat we Thea en Bert zien. Overnachting in Brisbane gaat dus niet door, want we vliegen, een maal geland in Brisbane, gelijk door naar Sydney. Dus qua vervolg heeft de vertraging nu nog geen gevolgen. Helaas moeten we wel het hotel in Brisbane betalen omdat annulering binnen 24 uur plaats vindt. Die heb ik inmiddels al gebeld.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Angela:
    20 juli 2015
    Hallo allemaal
    dat begint niet zo goed hadden het van Bert gehoord die was een beetje over zijn toeren dat kwam omdat Thea hem s,nachts heeft gebeld hoop dat dit alles is.
    Het gaat hier heel goed zijn al 5 kilo afgevallen wat een dolle hond, ze luisterd heel goed van dag
    1 mag dus al los ik weet niet of ze zich nu aan stelt of goed verwend wil worden eten doet ze niet uit haar bak maar uit je hand
    ,we waren van elf tot 2 weg lag ze boven op het bed ik dacht dat ze niet boven kwam, dat rondje is wel meer dan 3 km dachten we. jammer dat het hier zachtjes regent maar toch al veel van Oischot gezien en een heel lekker ijsje gegeten dank hier voor groeten en poot van Emma
  2. Twan, Conny en Guus:
    20 juli 2015
    Zo op tijd geboekt en dan toch overboekt!? Maar extra dagje Dubai is natuurlijk niet erg zeker niet in dat VIJF sterren hotel met MINIBAR haha. Geniet ervan en alvast een goede vlucht!
    Groetjes uit een regenachtig hollandia
  3. Toine & Mariëlle:
    21 juli 2015
    "Tis nooit niet zo slecht, of tis wel weer ergens goed voor!". Een 5 * hotel met alle luxe... Jullie zullen t nu al gewoon verdiend hebben! En dit is pas t begin! Geniet van jullie samenzijn!
  4. Bert verkuijlen:
    23 juli 2015
    Hallo allemaal ,Vliegtuig in vliegtuig uit!!!!!!!!!!!!
    Hoe maken jullie het in Sydney?Hebben jullie nog wel tijd om te bloggen? Is het al gelukt Ellen om een kangaroo te knuffelen. Femke ,heb je al arboritgenals ontmoet ? groetjes opa .
  5. Henk:
    30 juli 2015
    Lieve op opa, we hebben een kangaroo geaaid en een wallibie bij ons huisje. En we hebben al veel aboriginals gezien 1 ontmoet. 1 wallibie heeft een kleintje in zijn buidel super lief. En al vliegede honden gezien. Heel veel!!!! En we hebben ook regenboog parkieten gezien en gefotografeerd. En veel roofvogels. Deze dieren die ik hier boven heb op genoemd hebben we allemaal in het wild gezien. oja, en dingo's. Groetje uit Australie Katherine.