Met de bus rond reizen Blue mountains

24 juli 2015 - Sydney, Australië

Vandaag zijn we met een bus rond gereist.
we zijn eerst naar de blue mountains gegaan daar hebben we heel veel dingen gedaan, eerst met de skyway nadat we uit de skyway waren gestapt gingen we een heel eind lopen, toen zagen we ook de 3 sister's.
Daarna gingen we in de railway, daar gingen we met een karretje/treintje steil naar beneden dat was een leuke ervaring.
Daarna gingen we door naar de walkway dat was ook leuk, daar kon je heel leuk lopen, we kwamen ook langs een kolenmijn daar kon je niet in maar er stond buiten wel een mijn karretje vol met groten kolen.
daarna zijn we naar de cableway gegaan dat is een cabinelift zoals ze op de wintersport hebben. Toen zijn we dus met de cableway naar boven gegaan.En toen gingen we eten.
En daarna gingen we naar een dierentuin, daar hebben we een koala geaaid en een kangoeroe geaaid, en we hebben stempels gespaard die kreeg je bij sommige dieren.
daarna waren we met de boot naar het hotel, onderweg hebben we foto's gemaakt van de mooie brug(Harbour bridge)en het Oprah house het was heel mooi. groetjes ellen