Camper 3

12 augustus 2015 - Airlie Beach, Australië

11 aug. We rijden s'morgens weer verder richting Arlie beach. We komen er s'middags om 14.00 uur aan. Het lijkt wel Salou(Spanje), echt iets voor jongeren. We willen een meerdaagse zeiltocht gaan boeken op de whitesunday islands. Helaas blijken de meerdaagse zeiltochten vol of pas over enkele dagen beschikbaar. We gaan nu voor een 1 daagse tocht naar de whitesunday islands om te snorkelen en te duiken. We gaan dit donderdag 13-8 doen zodat we vrijdag weer verder kunnen. We boeken een camping voor 3 nachten op de flametree tourist village. Zou op 2 kilometer van het centrum liggen, blijken er 6 te zijn. Het is goed, want in het centrum zou het lang rumoerig zijn door de jeugd. We parkeren de camper en gaan vroeg eten. Het is hier toch vroeg donker en er zitten ook muggen, dus lang buiten zitten in de avonduren doet hier niemand.

12-8. Lekker uitgeslapen. Ontbijten wat en besluiten naar het strand in Arlie beach te gaan. Er is ook een groot aquapark met glijbanen en klimtoestellen, soort opblaasstormbaan op het water. Dit is leuk voor de meiden. Kopen nog wat eten/drinken. S'avonds gaan we naar de bbq/grill van de camping. Op tijd naar bed want morgen halen ze ons om 6.45 al op.

1. Toine & Mariëlle:
    12 augustus 2015
    Potdomme! Tis nog hard werken, zo'n vakantie! Zoveel te zien, zoveel te doen!
  2. Marc en carla:
    12 augustus 2015