Rose gums

6 augustus 2015 - Lake Eacham, Australië

Vandaag halen we eerst de auto op bij Hertz. Hij is een maatje kleiner dan de Nissan x-trial. Het is de Nissan quasqai. Eenmaal terug bij het hotel ben ik toch benieuwd of we de koffers erin krijgen. De koffers blijken er toch nog in te passen. Dat is weer een meevaller. We gaan op weg naar Rose gums. Daar aangekomen blijkt er toch een annulering te zijn, waardoor er toch een huis beschikbaar te zijn waar we in eerste instantie om gevraagd hadden . Het extra ontbijt krijgen we toch nog erbij.
Het huisje is super! Jacuizi, dvd, wasmachine, etc. Compleet ingericht. We gaan er nog op uit. We lopen nog een route door het regenwoud om het vogelbekdier te zien. Anderen zien hem wel, maar wij helaas niet. Wij rijden naar een andere plek. Daar zien we het beestje wel. Toch nog een geslaagde missie. Voor het donker rijden we weer terug nar het huisje waar we zelf koken . De kachel stoken we op, want het wordt koud vannacht. Onderwijl gaan we nog in de jacuizi liggen en daarna gezamenlijk naar gooise vrouwen op de dvd kijken. Die hebben ze zelfs hier.

1. Marc en carla:
    9 augustus 2015
    heerlijk een jacuzzi!
    Apart beest denk ik om te zien een vogelbekdier.
    Groetjes Carla