Camper 4

15 augustus 2015 - Mulambin, Australië

14-8 We rijden s'morgens vroeg aan en gaan op weg naar onze volgende plek. We hebben camping Cape Palmerston holiday park in gedachten. We worden gastvrij ontvangen door een oudere dame. Ze wijst onze plek met de fiets. We staan goed. Lekker dicht bij het strand. Het is een nette verzorgde camping. Beplanting is nog nieuw. We maken nog een wandeling over het strand. Het is eb en het watrestroomt nog terug naar de zee. In de geulen staat een sterke stroming die je om kan trekken. Het water is wel 200mtr van het hoogste vloed punt vandaan. Als de vloed net zo snel opkomt, als het water terug trekt kan het water je hier wel verrassen. Geen snorkel plek hier. S'avonds zitten de walibi's ons aan te kijken als we binnen in de camper zitten.
15-8 na het ontbijt gaan we nog even naar het strand. We hebben onze zinnen op Yeppoon gezet 317km rijden. Onderweg gaan we nog naar een grot. Capricorn caves. Leuke grot. Leuke enthousiaste dame die de tour doet. In de kathedraal van de grot worden ook trouwpartijen gehouden. Onze eerste keuze is al vol als we daar aankomen. We gaan maar eens rondbellen om niet weer tevergeefs ergens aan te kloppen. Het 2e belletje heeft succes. Dan maar snel naar de camping. Capricorns palms holiday village. $65, zo de duurste tot nu toe. Wel met elektra en zwembad. Blijft toch maar een stuk grasveld waar je op parkeert. Wat we morgen naar toe gaan zien we wel. Denk maar in hartje Yeppoon een plek zoeken. Misschien nog een zeiltocht, we zien wel.