Camper 1

12 augustus 2015 - Mossman, Australië

Vandaag zijn we terug gereden naar Cairns. We mochten de camper ophalen bij Maui tussen 10.00 en 12.00 uur en wat bleek hij was nog niet klaar. En we waren er toch pas om 13.00 uur. Dan maar de auto inleveren op het vliegveld. Met de taxi terug gereden. Bij terugkomst was de camper nog niet klaar. De airco en radio zouden niet werken. Er blijkt ook geen andere beschikbaar te zijn. Krijgen deze mee en als er een andere beschikbaar komt dan komen ze hem wel omruilen. Geloof jij het. Als we rond de camper lopen blijkt de uitlaatdemper er met een stuk ijzerdraad onder geknoopt te zitten. Onderdeel om het origineel vast te zetten hebben ze nog niet binnen. Hij valt er tenminste niet af. We laden onze spullen in en gaan op pad naar ons eerste overnachtingsadres in Port Douglas. Onderweg kijk ik even naar de radio. Zekering zit in een verkeerd punt. Omsteken en helaas werkt nog niet. Dashboard dan maar open maken, want cd-speler werkt wel. Zit zelfs een cd in. Is iets met de anenne, maar krijg deze niet gemaakt, helaas. Dan maar de cd luisteren. De airco werkt inmiddels gewoon. We gaan verder richting Port Douglas. Daar zijn de paarden races op het strand. Dat valt tegen, pas bij het 4e adres kunnen we overnachten. Het is inmiddels alweer 17.00 uur. Morgen maar eens eerder een slaapplaats gaan zoeken. Zijn hier veel "grey nomads" vanuit het zuiden van Australië. Bij Mossmann riverside leisure park kunnen nog net terecht. Nou ja, buiten op de parkeerplaats, maar we krijgen wel elektra en water. Naast ons staan een gezellig stel uit Victoria. Jenny en Wart, gepensioneerden. Ik krijg nog een biertje en een wijntje te drinken. We gaan op tijd naar bed. Plaats genoeg in onze 6 persoons camper.

1. Marc en carla:
    12 augustus 2015
    Lekker met een oude raggel op pad dus!