Aurora naar Wildman Wilderness lodge

2 augustus 2015 - Arnhem Land, Australië

Na het uitslapen, spullen gepakt en sleutel ingeleverd. De ara's zijn alweer gearriveerd.  We tanken de auto af en rijden naar onze volgende slaap plaats. In een ander natuurpark, Arnhem land. We rijden ons resort voorbij om te kijken of we de kust kunnen bereiken bij Point Stuart. De weg veranderd van asfalt in grevel. De 4wd is deze tijd van het jaar eigenlijk niet echt nodig. Onderweg komen we nog 2 emu's(emoe) tegen. We maken heel veel stof achter de auto, het is net rally rijden. Van een gladde weg veranderd de weg in een wasbordje. De veering moet zijn werk doen. Hoef ik met mijn eigen auto niet te proberen, dan zaten we al tegen het dak. Na een half uur rijden geven we onze zoektocht naar de kust toch maar op. En keren terug om ons te melden bij ons resort. Als we aankomen krijg ik het gevoel of ik in een resort in het kruggerpark in Afrika terecht gekomen ben. We hebben zelfs een eigen landingsbaan voor vliegtuigjes. De luxueuze tent ziet er fantastisch uit. De meiden hebben het zwembad ook zo gevonden en keuren het goed. Na ons welkoms drankje de blog maar eens bijwerken.  Dat was de laatste paar dagen niet mogelijk omdat we alleen bereik hadden via de satelliet en dus geen wifi hadden. Vanavond is het restaurant al weer gereserveerd en morgen gaan we een tocht maken op zoek naar de krokodillen en ander wild. Voor het eten zijn we nog naar de rivier gelopen. Daar zagen we voor het eerst een krokodil zwemmen. We hebben nog even naar de zonsondergang gekeken. Die was erg mooi. Even omkleden en dan naar het restaurant.

1. Chris, Susan en de kids:
    12 augustus 2015
    Wouwww, wat leuk allemaal zeg